Odpowiedzieć na potrzeby klientów

Firmowa strona www powinna być aktualna i bogata w informacje, których mogą poszukiwać potencjalni klienci. Unikalne opisy produktów czy usług mają istotny wpływ na ich proces decyzyjny. Warto zatem zadbać o to, aby osoby, które już trafiły na stronę danej firmy i rozważają zakup produktów lub usług otrzymały możliwie najbardziej szczegółowe informacje na ich temat.

Strona internetowa firmy daje również możliwość budowania relacji z klientami poprzez tzw. storytelling. Najprościej rzecz ujmując jest to opowiadanie historii w sposób, który zainteresuje odbiorcę, będzie oddziaływał na jego emocję, a docelowo wzmocni zaufanie do marki i zbuduje relację na linii firma – klient.

Przedstawicielom firm, którym zależy na budowaniu pozytywnego wizerunku swojego biznesu oraz zaprezentowaniu się potencjalnym klientom w roli ekspertów danej dziedziny, rekomendujemy wdrożenie bloga. Na jego łamach można publikować ciekawostki związane z nowościami produktowymi czy usługowymi, jak również treści specjalistyczne czy poradnikowe. Interesującą formą budowania relacji z klientami stanowią również publikacje z “życia firmy”.

Wszystkie treści na strony firmowe naszych Klientów tworzymy zgodnie z zasadami SEO. Pozwala to zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarkach internetowych, czyli tam, gdzie potencjalni klienci najczęściej szukają informacji. Aby nasze działania były możliwie najbardziej efektywne przeprowadzamy również audyt SEO stron oraz optymalizujemy je, aby były dostosowane do aktualnych algorytmów Google.

10

lat doświadczenia

20

profili social media

100

procent satysfakcji

1000

artykułów rocznie