Ekspert w branży

Content marketing (określany również jako “marketing treści”) jest popularną, ale wciąż pozwalającą osiągać zadowalające efekty, strategią marketingową. Mimo że jest ona ściśle związana z tworzeniem różnego rodzaju atrakcyjnych i wartościowych dla użytkowników treści, to składa się jeszcze z innych istotnych elementów: planu promocji contentu i analizowania prowadzonych działań.

Często content marketing jest mylony z copywritingiem. Różnica między tymi obszarami działań jest istotna. Copywriting opiera się na pisaniu tekstów głównie o charakterze reklamowym, których zadaniem jest zaprezentowanie konkretnego produktu, usługi czy całej oferty. Założeniem content marketingu jest natomiast pozyskiwanie klientów poprzez tworzenie i dystrybucję treści (nie tylko tekstowych) odpowiadających na ich potrzeby.

W ramach działań content marketingowych tworzymy merytoryczne materiały i rozpowszechniamy je za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji internetowej. Każda strategia przygotowana do tego rodzaju projektów jest poprzedzona analizą danej branży, działań konkurencji i stworzeniem profilu potencjalnego odbiorcy. W ten sposób jesteśmy w stanie zaplanować efektywną kampanię.

Dzięki temu, że specjalizujemy się w pisaniu wysokiej jakości artykułów, najczęściej działania content marketingowe opieramy na tej formie komunikacji. Znajomość zasad SEO sprawia, że nasze teksty są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.

10

lat doświadczenia

20

profili social media

100

procent satysfakcji

1000

artykułów rocznie