Dlaczego warto nam zaufać?

Jedną z najlepszych form prezentacji firmy są konkretne informacje związane z doświadczeniem i zrealizowanymi projektami. Ogólne, często publikowane na stronach firmowych slogany, które nie są poparte konkretami, potencjalnemu klientowi mówią niewiele. Przekonuję do tego przedstawicieli firm, z którymi współpracuję i sam wyznaję tę zasadę przy realizowaniu własnych przedsięwzięć.

Firma KVALITET została założona w 2017 roku jako mój autorski projekt. Powstał on dzięki rosnącemu zainteresowaniu moimi usługami z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego. Wcześniej byłem współpracownikiem kilku firm, w których odpowiadałem za działania promocyjne w internecie czy tworzenie treści tekstowych. Z racji wykształcenia dziennikarskiego i doświadczenia zbieranego w pracy w mediach lokalnych i ogólnopolskich (m.in. Dziennik Wschodni, Moje Miasto Lublin, Futbol News, Magazyn TenisKlub, Radio eR Lublin, Radio Freee Lublin) wyspecjalizowałem się w content marketingu i copywritingu. Poza współpracą dziennikarską z wymienionymi mediami i tworzeniem tekstów dla firm lokalnych, miałem przyjemność pisać artykuły m.in. dla Dzień Dobry TVN, Party.pl, TVN Zdrowie czy Canal+ Sport.

Obecnie poza content marketingiem i copywritingiem zajmuję się również prowadzeniem profili w mediach społecznościowych, aktualizowaniem firmowych stron internetowych i optymalizacją ich pod wyszukiwarki (SEO) oraz tworzeniem i wypełnianiem treścią wizytówek Google dla firm lokalnych. Dzięki temu, że współpracuję z solidnymi i zaufanymi osobami, wspólnie jesteśmy w stanie zaplanować i realizować działania marketingowe dla Państwa firmy. Za duży atut uważam to, iż nie jesteśmy dużą agencją marketingową, ale małą firmą lokalną. Znając potrzeby lokalnych biznesów możemy im pomóc efektywnymi działaniami marketingowymi, dostosowanymi do ich budżetów.

Marcin Michalewski
KVALITET – marketing firm lokalnych

„Aż czterech na pięciu klientów sklepów stacjonarnych szuka informacji na ich temat w wyszukiwarce Google. Warto to wykorzystać i zaprezentować swoje produkty lub usługi w możliwie najlepszy sposób.“

Biznes żyje w sieci

Polacy robiący zakupy w sieci min. raz w miesiącu50%
Internauci poszukujący referencji produktów i usług81 %
Klienci stosujący webrooming (znalezienie produktu w sieci i kupienie go w sklepie stacjonarnym44 %
E-kupujący uważający kupowanie w sieci za bezpieczne63 %
Klienci sklepów stacjonarnych szukający informacji na ich temat w sieci80 %

10

lat doświadczenia

20

profili social media

100

procent satysfakcji

1000

artykułów rocznie