Potencjał Google

Od pewnego czasu Google mocno postawiło na rozwój wizytówek firmowych na swojej platformie. Mimo że gigant zdecydował się zamknąć nieudany projekt, jakim był Google+, to szybko znalazł alternatywę dla firm, które działały na tej platformie. Jest nią platforma Google Moja Firma, która od 2018 roku jest systematycznie rozbudowywana o nowe narzędzia promocji marek.

Wizytówki Google są bardzo ciekawą i efektywną w kontekście dotarcia do potencjalnych Klientów opcją dla firm lokalnych. Jest to możliwe m.in. dzięki Mapom Google oraz pozwalająca na prowadzenie regularnej aktywności platforma Google Moja Firma. Pozwala ona nie tylko informować użytkowników o lokalizacji firmy i godzinach jej otwarcia, ale również kierować bezpośrednio na stronę internetową, zadawać pytania, publikować posty informacyjne i produktowe czy tworzyć specjalne oferty.

Jako firma działająca głównie na rynku lokalnym, doskonale zanamy potrzeby biznesów o takim charakterze. Systematycznie śledzimy i wdrażamy nowe rozwiązania, które udostępnia Google. Poza zakładaniem wizytówek Google zajmujemy się również ich optymalizacją i wypełnianiem treścią. Nasze działania pozwalają lepiej wypozycjonować wizytówki w Mapach i wyszukiwarce Google, co przekłada się na ich lepszą widoczność dla użytkowników.

10

lat doświadczenia

20

profili social media

100

procent satysfakcji

1000

artykułów rocznie